onsdag 19 september 2018

Andra träffen

Så igår skedde vår andra träff med tjejen som vi hade trekant med sist. Den här gången träffades vi hemma hos henne. Vi började med att bara sitta och dricka lite vin medan vi pratade och efter två glas vin började jag skoja lite vilket inte var så uppskattat av Master så han försökte få tag i min bröstvårta. Det gick inte då jag hade bh på mig så han bad mig ta av den. Busig som jag är sa jag först nej och han kollade på mig med en blick som sa "är du säker på att du vill säga emot?". Jag började då försiktigt ta av mig min bh. 

Master satt i mitten av tjejen och mig. När jag började klä av mig hade båda ett stort leende på läpparna. När bh:n hade åkt av så satt jag i min svarta t-shirt med glitter på och mina bröst syntes igenom det tjocka tyget. Jag såg att både Master och tjejen kollade på mina bröst. Master bad sedan tjejen att ställa sig upp och han kysste henne bakifrån samtidigt som hans hand gled in mellan hennes ben. Hon hade en kjol på sig så det var lättillgängligt. När hennes kjol åkte av så tog jag av mig min tröja och mina jeans. Jag stod nu i mina stringtrosor med leopardmönster och började gå mot Master som lekte med tjejen. Jag ställde mig bakom honom, började smeka hans muskulösa armar samtidigt som jag kysste honom längs ryggen. Tjejen vände sig om och började kyssa mig, jag tog på hennes fantastiska rumpa och välformade bröst, samtidigt som hon smekte mina bröst. Master gick till soffan och satte sig, kollade på när vi lekte med varandra. Min hand gled ner till hennes svarta trosor med blommor på. 

Master bad oss att ta av varandras trosor. Tjejen började med att kyssa mig, kyssa ner längs magen på mig och kyssa runt linjen av troskanten innan trosorna åkte av. Jag gjorde samma sak med henne och drog av hennes trosor och började kyssa på blygdläpparna. Sedan gick vi fram till Master och satte oss på knä på varsin sida av honom. Jag började suga av hans hårda kuk samtidigt som tjejen kysste honom. När jag hade sugit en stund och lekt med min tunga över ollonet så fick tjejen suga av honom. Hon tog hans stora kuk långt ner i halsen samtidigt som jag sög på hans kulor och smekte pungen. Sedan ställde hon sig upp och lät hans stora kuk glida in i hennes snippa. Hon började rida av honom samtidigt som jag stod på knä framför henne och kysste henne. Våra tungor lekte med varandras. Sedan la hon sig bakåt mot Master och ha  tog tag i hennes höfter och juckade. Mitt huvud hamnade mellan hennes ben och jag slickade henne, sög på hennes klitta och smekte den med fingrarna. Jag kände hur våt hon var och smakade på hennes underbara fittsafter. 

Vi förflyttade oss sedan till sängen och jag la mig på rygg och smekte mig själv. Samtidigt knullade Master henne bakifrån och han gav ifrån sig tysta stön. Efter en stund bad Master mig att ställa mig på alla fyra. Tjejens fingrar åkte in i min rumpa, värmde upp för min buttplug med en diamant på. När jag kände hur kall den var mot min anal så gav jag ifrån mig ett stön. Den gled in utan större problem och var så skön samtidigt som Master penetrerade mig. Han tog tag i mina höfter och knullade mig ordentligt och jag kysste tjejen och nafsade henne på brösten. 

Den lilla buttplugen drogs ut och vi bytte till en större med tre kulor på.  Den är också en av mina favoriter för jag älskar när man känner hur varje kula åker in. Innan den åkte in så slickade Master mig en liten stund. Det gjorde lite ont med den sista kulan men det var bara skönt. Jag tycker om lite smärta. Med pluggen i la jag mig på rygg och tjejen la sig på mage framför mig, särade på mina blygdläppar och slickade länge. Hon slickade så skönt! Det pirrade i hela mig och jag kände hur jag var på gränsen till att komma. Master knullade tjejen bakifrån igen, hårt och snabbt. Det blev så skönt för då åkte hennes tunga fram och tillbaka över min klitta samtidigt som hon slickade. 

Vi hamnade till slut i soffan igen där Master hade lagt tjejen över sina knän och smiskade hennes rumpa alldeles röd samtidigt som jag kollade på. Hon njöt av smärtan. Master kom sedan i min mun och tjejen och jag kysste varandra och delade på hans sperma. Det rann ner för våra mungipor som vi sedan fick slicka upp och svälja. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar