tisdag 18 september 2018

Bondagesex

Eftersom vi tidigare skrev att vi hade vaniljsex och uttryckte att vi inte har det så ofta så är det bondagesex/ hårt sex vi faktiskt brukar ha. Han är Master och jag är hans undergivna. Ibland tar vi in en extra tjej och ibland är vi ensamma. Oavsett har vi gärna hårt sex där jag får smisk, nafs och nypningar. Rep och handbojor tas fram och jag blir uppbunden samtidigt som jag får en anal krok i rumpan. Jag älskar när anal kroken är kall när det glider in. En annan sak som jag älskar är stryptag. Sist när vi hade trekant så tog tjejen stryptag om mig samtidigt som Master knullade mig bakifrån. 

Ikväll ska vi ha trekant igen. Det kommer att bli hur mysigt som helst och jag känner att det pirrar i mig redan nu. Hon red av Master så fantastiskt förra gången så jag hoppas att jag får se det ikväll också. 


2 kommentarer:

  1. Å det låter mysigt! Väntar på att få höra hur det gick ��

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ska du absolut få höra! Ett inlägg om dagens trekant kommer i morgon.

      Radera