söndag 30 september 2018

Fredagens trekant

I fredags hade jag och Master sex med en ny tjej som vi har pratat med en stund innan vi träffades. Det här är en tjej som gillar dominant sex, med smisk och lite slag, precis som vi. Vi kommer att ha mycket roligt tillsammans.

Då i fredags satt vi först och drack lite vin, kollade på varandra (och jag tror att alla tre blev kåta ungefär samtidigt). För mig rann det redan när vi bara satt och pratade. Hon var så vacker. Hon hade en svart spetsklänning på sig och nätstrumpor. Otroligt sexigt! Jag hade en ordentligt urringad tröja med en tight jeans kjol och Master hade ett par jeans med ett tight linne på överkroppen.

Master brukar alltid initiera till sex och när Master fick nog så frågade han om han fick gå fram och kyssa henne och det fick han. Det var så hett! Hon satt på en stol medan Master tog hans hand bakom hennes huvud och så kysstes de med tungorna. Jag satt på en stol bakom och började smeka mina bröst. Kände hur jag blev ännu kåtare. När Master hade kysst henne så gick jag fram och kysste hennes lena läppar och smekte hennes bröst. Hon hade helt fantastiska bröst, de var små och hade ordentliga bröstvårtor. Helt otroliga!

Efter den kyssen hände allting så snabbt. Min kläder åkte av direkt och jag var den första som stod helt naken för de andra två att beundra. Master fortsatte att kyssa den andra tjejen och jag ställde mig bakom honom, knäppte upp hans jeans och drog av honom tröjan. Tillslut stod han också helt naken och nu var det bara tjejen kvar. Master bad henne ta av sig sina resterande kläder och de åkte av snabbt. Vi fortsatte att kyssas alla tre en stund. När jag och tjejen kysstes så gick Master bakom mig och tryckte in sin hårda kuk i min snippa. Han knullade mig en liten stund och bytte sedan till den andra tjejen medan vi kysstes. Jag smekte hennes bröst och klitta samtidigt. Jag kände hur hela hon gungade fram och tillbaka av Masters hårda men regelbundna juckningar.

Master satte sig på en stol och bad oss sätta oss på knä framför. Jag började att suga av honom och fick samtidigt smaka hennes fittsafter efter att han hade knullat henne. Jag runkade av honom samtidigt som jag sög och såg till att ha mycket tunga och mycket saliv. Vi turades om och tjejen kunde ta hans kuk riktigt långt ner i halsen. Imponerande och jag såg att Master njöt av det. Sedan lyfte han henne och la henne i sängen, började knulla henne när hon låg på rygg med bena högt upp i luften. Jag satte mig på hennes ansikte och kände hennes tunga slicka fram och tillbaka på klittan. Hennes huvud rörde sig på grund av att Master knullade henne. Riktigt skönt var det. Sen var det äntligen min tur att få slicka henne. Hon smakade så underbart gott. Master kom bakom mig och knullade mig i doggy samtidigt. Det blev lite svårt att slicka då, men jag tror att jag lyckades ganska bra ändå.

Master brukar gilla att sitta och kolla på en stund medan jag och en tjej leker och det gjorde han även denna gång. Han satte sig på en stol framför oss medan hon slickade mig. Hon pullade och slickade samtidigt och efter en stund kollade hon mig rakt in i ögonen och smakade på de fingrar som hade varit i mig.

Vi avslutade med att Master kom i hennes mun eftersom hon aldrig fått en sats i munnen och svalt förut. Hon fick stå på knä framför Master och vänta på hans härliga sats. Hon svankade ordentligt för mig som satt bakom och jag smekte mig själv medan jag kollade på.


När jag läste den här texten högt för Master innan publicering så blev han så hård att jag fick hämta glidmedlet och runka av honom. 

9 kommentarer:

  1. Brukar det vara två män med dig också eller bara extra tjej

    SvaraRadera
  2. Gillade hon sperma och svälja..
    Fick ni tjejer orgasm..och hur slick knull?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det gillade hon! Vi squirtade några gånger var. Master gillar att få oss att squirta. Menar du hur vi slickade varandra?

      Radera
  3. Vilken läsning.. skönt

    SvaraRadera
  4. Vackra rumpor fick han ta er när ni stod uppställda sådär?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Ja han får ta oss som han beordrar oss, i detta fall med huvudet nedåt i sängen.

      Radera
  5. Underbart att han fick ge iväg sin sats till henne

    SvaraRadera