torsdag 13 september 2018

Gårdagens trekant

Igår kväll träffade Master och jag en otroligt vacker tjej. Hon var smal med kurvor på rätt plats och underbart fasta bröst. Vi började med att bara sitta och prata om allt mellan himmel och jord, och det var allt vi hade tänkt göra den kvällen, sitta och prata. Men efter några glas vin frågade Master om hon och jag kunde kyssa varandra. Vi log men var lite blyga båda två så Master gick fram där hon satt på en stol och kysste henne. Samtidigt började jag smeka hennes bröst och tog sedan över där Master hade börjat. Vi ställde oss upp och kysstes. Master stod bakom henne och började ta av henne sin vackra bh med färgglada blommor på. Tillslut stod hon där, mellan oss, med sina perfekt stora och runda bröst, smala midja och vackra höft. Mina kläder åkte av. Master gick närmare mig och tjejens bröst trycktes mot mina. Han kysste mig samtidigt som jag kände hur hon började smeka mina runda och stora bröst tills jag gav ifrån mig ett stön. Nu bad han oss att stå på knä framför honom. Jag började suga av honom, slicka på hans ollon samtidigt som hon kysste och slickade på sidan av kuken. Vi byttes sedan av och jag sög på hans kulor och smekte pungen med handen.

Tjejen och jag la oss nakna i sängen. Jag låg över henne och kysste henne, smekte hennes bröst. Master stod bakom oss och smekte våra klittor. Jag gick av henne och la mig bredvid. Lät Master ta plats för att kunna penetrera henne, känna hur trång och skön hon var. När han juckade så gungade hennes bröst fram och tillbaka. Jag slickade och nafsade på hennes bröstvårtor. Hon stönade, jag stönade och Master stönade. Sedan byttes vi av. Jag blev penetrerad av Master samtidigt som hon var bredvid mig. Jag kände hur hennes hand smekte sig ner till min hals. Hon tog ett stryptag om mig en liten stund. Det började pirra i hela mig. Master bytte till tjejen igen och jag satte mig över henne så att hon fick slicka mig. Jag njöt och kollade in i Master ögon. Vi log mot varandra.

Tjejen squirtade gång efter gång, och vi tillsammans bildade en hel pöl i sängen. Jag squirtade på hennes ansikte och hon fick squirta i mitt ansikte så att det bara rann ner över ansiktet på mig. Master är duktig på att få tjejer att squirta. När jag hade fått squirta några gånger så var jag så avslappnad att Master började töja min rumpa. Han bad tjejen hjälpa till så jag fick tre av hennes fingrar i min rumpa. Det var så skönt. Vi körde inte mera analt än så den kvällen.

Master fick komma i tjejens mun och hon kysste mig så att det rann sperma längs våra hakor. Det var helt fantastisk och ännu mer fantastisk för Master att se. Kvällen slutade med att tjejen låg över mig, vi juckade mot varandra och kysstes. Vi nafsade på varandra, drog fingrarna längs våra ryggar. Juckade länge och bara njöt.

4 kommentarer:

  1. Vilken härlig upplevelse ni hade. Å vilken trevlig blogg det här är. Hoppas och ser fram emot mer framöver. Ikväll kommer min sambo verkligen få det tufft efter att jag blivit stenhård av att ha läst här på bloggen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hade vi verkligen! Hoppas du och din sambo hade bra sex! ;)

      Radera
  2. Vilken härlig berättelse. Önskar att vi fick vara med i leken. ��

    SvaraRadera