tisdag 11 september 2018

Vaniljsex

Master är alltid på ett eller annat sätt dominant och jag är alltid undergiven. Vi kör ofta olika lekar med leksaker som vibratorer och buttplugs och så kör vi ofta analsex och/eller rapeplay. Men igår var något utöver det vanliga. Kan berätta att vi sällan har vanligt vaniljsex.

Igår började det hela med att jag stod framför honom, drog upp mitt linne där jag under inte hade någonting. Mina bara, runda bröst hängde fritt för Master att se på. Jag tog några steg fram mot honom och tryckte mina bröst mot hans bröstkorg samtidigt som vi började kyssas. Master smekte min kind med sin högra hand. Handen fortsatte ner över nacken till rumpan. Samtidigt som vi kysstes med våra tungor så smekte han min rumpa. Jag stönade till och min hand drog sig neråt för att smeka hans nu hårda och styva kuk. Jag kände på ollonet, drog förhuden lite sakta och försiktigt fram och tillbaka. Hörde hur han stönade lite tyst. Då började jag kyssa hans hals istället för munnen, kysste passionerat ner över magen tills jag nådde ollonet. Jag kysste ollonet och stoppade sedan kuken i munnen. Sög av honom djupt och med mycket saliv. Min tunga drogs längst strängen. Hans kuk pulserade i munnen på mig. Jag kunde känna hur kåt han var.

Master bad mig lägga mig på rygg i sängen. Jag särade på benen så att han såg min våta snippa. Det rann ner längst benen på mig. Master smekte mina lår, kysste mitt vänstra ben upp från foten till snippan. När han kom upp till snippan kysste han min känsliga klitta och jag gav ifrån mig ett stön innan han började slicka och suga på den. När jag var ordentligt uppvärmd tryckte han sig in i mig och jag kände hur stor han var. Jag stönade högt när han började röra sig fram och tillbaka. Jag kände hur hela kuken åkte in och ut i mig. Mina händer smekte hans rygg fram och tillbaka samtidigt som både han och jag stönade för varje stöt i mig. En av hans händer smekte mitt bröst en stund innan han la sig med huvudet mot min axel och rörde sig snabbare fram och tillbaka. Jag kände hur han kom en stor och härlig sats i min snippa. När han drog sig ur mig rann det ner från snippan.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar