tisdag 13 november 2018

Repbondage: Vad hände sen?

Vi fick en fråga kring vad som hände efter att vi hade tagit bilderna när lilla O var fastbunden och jag tänkte att jag skulle berätta det, det är jag som kallas Master och jag har hitintills inte skrivit något inlägg ännu i den här bloggen (i den gamla hann jag skriva ett par).

Jag gillar verkligen att ha lilla O fastbunden, den enda som gillar det mer än jag är nog lilla O för hon blir som galen och ber verkligen om att jag ska knulla henne skoningslöst då. Dagen innan hade vi en av våra vanligaste kks med oss i sängen, ni har sett bilder på hennes rumpa, och då hade jag passat på att köra lite analt rapeplay med henne. Det var nytt för henne men hon var en duktig flicka och det gjorde nog ont men hon gillade det. Det leder mig till den här dagen, jag hade lovat lilla O att knulla henne hårt i rumpan. Så efter jag lekt lite och teasat henne (dragit i bröstvårtor, smiskat och bitit) så tog jag lös henne från det jag knutit, för om man tittar noggrant på filmen ser man att den håller fast hennes lite större buttplugg. Jag tvingade henne att sitta på knä framför mig och trycka ut buttpluggen. Jag lyfte upp henne till sängen och lade henne försiktigt på rygg.

Förspelet var avslutat och jag var nu sugen på att få knulla, visste att rumpan fått lite uppvärmning då lilla O tvingats stoppa in buttpluggen medan jag satt fullt påklädd och kollade på, så när hon låg där satte jag mig nedanför hennes rumpa och höll upp hennes knän mot brösten. Med ett leende så drog jag mitt ollon längst hennes rumphål och började sakta trycka in den, cm av cm kuk i hennes rumpa. Lilla O är väldigt van, vi leker mycket analt, men idag var det lite jobbigt. Hon skrek lite men använde varken gult eller rött för att signalera någon form av stopp. Hon fick smeka sig tills hon kom i den här positionen, sedan var jag alldeles för kåt och kom djupt i hennes rumpa.

Jag älska min lilla analslyna.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar