måndag 17 december 2018

Morgonsnabbis 


Det här med att gå upp tidigt, göra sig i ordning och traska i snö för att sedan komma hem igen och ta ett varmt och härligt bad är så härligt. Det är något alldeles speciellt med det. Samtidigt som man ligger i badet hör man Master hålla på i köket för att sedan sätta sig i soffan och sätta porr.




Det brukar vara på morgonen/förmiddag som vi är som mest kåta. I morse bad Master mig att gå upp för trappan efter att jag hade badat. Jag började gå upp för trappan och samtidigt kände jag Masters händer på min kropp. Han drog ner mina byxor och där i trappen stod jag naken så att min rumpa syntes när jag gick. När vi kom upp tog vi av oss alla kläder och så slängde han mig på sängen. Jag la mig direkt på sidan. Det blev inget förspel utan han bara stoppade in den och pumpade hårt. Så hårt att jag nästan slog i huvudet i väggen. Jag stönade dessutom så högt att jag nästan tror att grannarna hörde oss. Han smiskade till mig på rumpan för att sedan gå vidare till att slå mig på brösten. Han hörde på mina stön att jag tyckte om det så han slog mig lite lätt i ansiktet också. Det blev vilt och hårt sex. Vi avslutade med att jag red honom en längre stund innan han kom i min snippa. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar