lördag 8 december 2018

Trekant 😍

TvÄ dagar den hÀr veckan har vi trÀffat denna hÀrliga tjej (det Àr hon som Àr pÄ bilden) och haft enormt bra trekanter. Det har varit mycket tafs, slick och sug.
Master var stenhÄrd, jag var jÀtteblöt och den andra tjejen var om möjligt Ànnu blötare.
BÄda gÄngerna har vi börjat med att stÀlla oss pÄ knÀ framför Master. Vi turades om att suga av honom. NÀr tjejen sög av honom sÄ stÀllde jag mig upp och kysste honom, hÄnglade, smekte hans rygg. Sen har jag fÄtt slicka tjejen. Har sagt det förut och sÀger det igen. Jag gillar verkligen att slicka. Tycker det Àr hur mysigt som helst. Och den Àr snippan Àlskar jag. Den Àr sÄ vacker och liten.
Bilden Ă€r tagen direkt efter att Master har töjt henne med sin stora kuk. NĂ€r jag sĂ„g hur öppen hon var sĂ„ tog jag en bild pĂ„ henne. NĂ€r jag ser den gör bilden blir jag fortfarande lite vĂ„t. 😍

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar