tisdag 2 oktober 2018

Fontänorgasm

Fontänorgasm är någonting som nästan alla tjejer kan få. Det fås när G-punkten stimuleras tillräckligt hårt. Hur stark fontänorgasmen är upplevs olika av alla kvinnor, precis som vanlig klitorisorgasm. En personlig upplevelse av Master är att det är någonting man tränar fram och att den blir starkare ju oftare man får den. Till en viss punkt förstås! En fontänorgasm kan oftast upplevas som att man kissar på sig. 

Första gången jag fick en fontänorgasm av att bli knullad i röven var när Master knullade mig i doggy. Jag skrek ut "jag kissar" för det var det jag trodde jag jag gjorde och det bara rann längs benen på mig och bildade en stor pöl på golvet. Jag vet inte hur jag ska förklara känslan, den är obeskrivligt skön. Man måste nästan få en fontänorgasm själv för att förstå känslan. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar